Unieke formule

Meer dan twintig jaar speelt Service Glasherstel een nationale rol voor grote partijen. Zowel verzekeraars, woningcorporaties, gemeenten en het MKB mogen wij tot onze clientèle rekenen. Via onze eigen coördinatiecentrum met 40 medewerkers staan wij dag en nacht, 365 dagen per jaar klaar met160 glasbeladen wagens om uw ruiten te repareren.

Met recht durven wij ons specialist en marktleider op ons vakgebied te noemen.

Onze speerpunten:

  • schademelding d.m.v. telefoon; fax; email/Internet; digitaal
  • snelle responsetijden
  • fotografische vastlegging bij afwijkende schades en offertes
  • uniforme kwaliteit, vakbekwaamheid en flexibiliteit
  • eigen glaszetacademie
  • gecertificeerde glaszetters
  • KWH-label, VCA-, ISO-, NEN- en NPR-normen
  • kwaliteitsbewaking door eigen inspecteurs
  • dagelijks tevredenheidonderzoek
  • klachtenregistratie systeem
  • dekkingscontrole
  • management informatie systeem (MIS) via Internet
  • aansluiting op elk softwaresysteem van opdrachtgever
  • digitale verwerking factuur
  • private labeling
  • rampenplan
  • in kleur naschilderen van de glaslatten